rondjeijsselmeer.reismee.nl

Harlingen - Zwolle

Vanmorgen om 07.00 uur aan het ontbijt omdat we om 08.14 uur in de trein willen zitten op weg naar huis om vanmiddag op het feest van Piet te zijn.

We nemen ook de fiets van Marian mee terug naar huis omdat hij er mee kapte een half uur voor Harlingen, naderhand is hij het wel weer gaan doen maar voor de zekerheid toch maar thuis omruilen. De trein reis verliep zeer spoedig en waren we dan ook om 12.00 uur in Schiedam, vandaar uit met de bus naar Maassluis normaal gesproken kan je de fiets niet meenemen in de bus maar een vriendelijke chauffeur gaf toestemming dus ging dat lekker makkelijk.

Nadat we thuis wat gegeten hebben en nog wat schone kleren bij elkaar gezocht hebben en natuurlijk de fiets omgeruild deze op de fietsendrager van de auto gezet. Het plan is namelijk dat we met de auto naar het feestje gaan en vandaar uit direct terug naar Schiedam waar we dan weer verder gaan met de trein. Aangezien het niet mogelijk was om in het zelfde hotel in Harlingen te slapen omdat alles vol zit heb ik een hotel in Zwolle gereserveerd, zo hebben we dan alvast 2 uur treinen achter de rug en kunnen we morgen op tijd in Harlingen aankomen om de afsluitdijk over te fietsen.

Om 22.30 uur aangekomen in Zwolle nog even een biertje en een wijntje en toen lekker slapen.