rondjeijsselmeer.reismee.nl

Maassluis - Naarden - vesting

Na een enerverend weekend in Maassluis en e.o. zijn we vandaag dan vertrokken voor een fiets vakantie rondje IJsselmeer.

Marian heeft eerst vanmorgen nog naar haar vrijwilligers taak gedaan in Schiedam en ik ben daar ook naar toe gefietst en om 11.45 uur was ik bij haar, wij hebben daar gelijk de lunch maar genuttigd zodat we daarna op weg konden naar de trein in Schiedam. Om 13.17 uur hebben we trein vanuit Schiedam genomen naar Amsterdam en vandaaruit zijn we gestart om via de LF 23b het rondje IJsselmeer te fietsen.

Onze eerste overnachting is gepland in Naarden-vesting bij een adres van vrienden op de fiets. We zijn via Diemen - Muiden - Muiderberg naar Naarden gefietst alwaar we om 17.40 uur aangekomen zijn. We hebben een leuke kamer waar we vannacht onze rust wel kunnen nemen.

Om 19.00 uur hebben we een afspraak in restaurant Fine met Mariëtte die ik in Borce (Fr) heb ontmoet op mijn reis naar Santiago, dit is wel een speciale ontmoeting omdat zijn nadat we aangekomen waren in Jaca (Sp) besloten heeft om vandaar terug te gaan naar huis.

Na een gezellige avond met een heerlijk diner hebben we om 22.00 uur afscheid van Mariëtte genomen en naar onze kamer terug gekeerd.

aantal km 45.